Klachten
Heb je een klacht? Stuur dan een mail naar info@kwokshop.nl of neem contact op via Facebook of Twitter. We kijken graag of we de klacht voor je kunnen oplossen. We moeten je er wettelijk gezien even op wijzen dat je je klacht - mochten we er samen niet uitkomen - ook mag aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Maaaarrr we gaan er vanuit dat dat niet nodig zal zijn :-)
Retourregels
Niet tevreden over je bestelling? Dan mag je de boel binnen de wettelijke termijn van 14 dagen zonder opgave van reden aanmelden voor retour. De producten moeten nog wel in dezelfde staat zijn zoals je ze hebt ontvangen. Gesigneerde of gepersonaliseerde producten kunnen alleen worden geretourneerd wanneer er iets mis is met het product.
1. download het retourformulier, print hem uit en stuur hem naar ons op. Je mag de gegevens uit het retourformulier ook naar ons mailen (info@kwokshop.nl). Na aanmelden heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product te retourneren.
2. na ontvangst van je retourzending storten wij het gehele aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug op je rekening, uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van je retour. De kosten voor het retour zenden zijn wel voor eigen rekening.
Waarom kopen bij Kwok
✔️ Bestel direct bij de auteurs
✔️ 5,0 ★★★★★ (175+ reviews)
✔️ Voor 16u besteld, binnen 1 werkdag verzonden
✔️ Gratis verzending boven de 45 euro (BE € 55)